Du bruger en browser, som ikke understøttes fuldt ud. Det betyder, at designet på siden ikke ser korrekt ud eller i værste fald ikke virker. Opdaterer du din browser, vil siden se korrekt ud.

Læs mere

Generalforsamling 2025

Tidspunkt: mandag den 24. marts 2025 kl. 16.00 - mandag den 24. marts 2025 kl. 17.30
Tilmelding slutter torsdag den 20. marts 2025 kl. 12.00

Det er med stor fornøjelse, vi hermed inviterer dig til generalforsamling 2025 i Studenterhus Aarhus.

Generalforsamlingen finder sted d. 24. marts kl. 16.00 i Studenterhus Aarhus, Nordre Ringgade 3, 8000 Aarhus C.

 

Dagsordenen er som følger:

 

  1. Valg af dirigent og referent
  2. Bestyrelsens beretning
  3. Aflæggelse af foreningens årsregnskab til godkendelse
  4. Fremlæggelse af foreningens budget til orientering
  5. Indkomne forslag
  6. Fastsættelse af kontingent for medlemmerne
  7. Valg af bestyrelsesmedlemmer samt suppleanter til foreningens bestyrelse
  8. Valg af en statsautoriseret eller registreret revisor
  9. Eventuelt

 

Der er deadline for indkomne forslag d. 10. marts kl. 12.00. Forslag sendes til amanda@studenterhusaarhus.dk.

Der vil være kage og kaffe til mødet. Ønsker du at deltage, skal du tilmelde dig her senest d. 20. marts kl. 12.00.

Vi gør opmærksom på, at det kun er medlemmer, som har stemmeret til generalforsamlingen - jf. vores vedtægter: https://www.studenterhusaarhus.dk/wp-content/uploads/2024/11/Vedtaegter-SHA.pdf

-------

It is with great pleasure that we hereby invite you to the general assembly 2025 at Studenterhus Aarhus.

The general assembly will take place on 24 March 4:00 PM at Studenterhus Aarhus, Nordre Ringgade 3, 8000 Aarhus C.

The agenda is as follows:

  1. Election of chairman and secretary
  2. Board's report
  3. Presentation of the association's annual accounts for approval
  4. Presentation of the association's budget for information
  5. Proposals received
  6. Determination of the membership fee
  7. Election of board members and substitutes for the association's board
  8. Election of a state-authorized or registered auditor
  9. Any other business

The deadline for submitted proposals is 10 March at 12:00 PM. Proposals should be sent to amanda@studenterhusaarhus.dk.

There will be cake and coffee at the meeting. If you wish to attend, please register here by 20 March at 12:00 PM.

Please note that only members of Studenterhus Aarhus have voting rights at the general assembly - as per our statutes: https://www.studenterhusaarhus.dk/wp-content/uploads/2024/11/Vedtaegter-SHA.pdf

The general assembly will be in Danish.