Du bruger en browser, som ikke understøttes fuldt ud. Det betyder, at designet på siden ikke ser korrekt ud eller i værste fald ikke virker. Opdaterer du din browser, vil siden se korrekt ud.

Hverdagslejr 2022

Tidspunkt: søndag d. 6. marts 2022 - lørdag d. 12. marts 2022

Uglereden

27 deltager(e)

Siden midten af 1990erne har vi hvert år i uge 5 holdt en såkaldt hverdagslejr. I uge 5 2021 var vi dog nødt til at aflyse arrangementet pga Covid 19.

Lejren er flyttet til uge 10.

Derfor kommer der her lidt information om hverdagslejren.

 

Hvad er hverdagslejren

Hverdagslejren er en almindelig hverdagsuge, hvor vi bor i Uglereden. Målgruppen er fra piltealderen og opefter. Vi sørger for at børnene kommer op i skole hver dag og tager imod dem om eftermiddagen og hjælper med lektier. Derudover er det ligesom at være almindeligt på lejr, hvor vi laver mad og spiser sammen og laver aktiviteter og hygger om eftermiddagen og om aftenen.

Der vil som minimum være et par ledere der har fri, og som vil være de gennemgående ledere i løbet af ugen. De øvrige ledere passer deres arbejde og vil være til stede om eftermiddagen og om aftenen.

 

Hvornår

Hverdagslejren starter søndag d. 30. januar 2022 kl. 17.00. Der vil være aftensmad og mulighed for at smøre madpakke til når man skal i skole næste dag.

Vi slutter lørdag d. 5. januar 2022.

 

Pris

Hverdagslejren koster i år 200 kr. Det er væsentligt mindre end det plejer at være, vi har besluttet at affaldsindsamlingen i sommers hvor vi tjente penge på at samle affald giver et tilskud til lejren, så vi kan holde prisen nede på de 200 kr. da vi jo er klar over at den relativt høje deltagerbetaling til Landslejren til sommer nok vil gøre et stort indhug i de flestes privatøkonomi.

Transport til og fra skole er ikke inkluderet i prisen. Så hvis du er afhængig af at køre med bus for at komme til skole skal du selv afholde denne udgift.

Hvad med andre fritidsinteresser

Hvis du har andre fritidsinteresser i løbet af ugen, så kan du selvfølgelig sagtens passe dem.

 

Medbring

Hovedpude, sovepose eller dyne

Soveunderlag: Kan enten være en madras (husk lagen), luftmadras eller liggeunderlag.

Skiftetøj til hele ugen

Ekstra sko

Gummistøvler

Indesko

Regntøj

Lommelygte

Varmt overtøj

Hue, vanter og halstørklæde

Skoletaske med penalhus og de bøger du skal bruge i løbet af ugen.

Taske med idrætstøj hvis du har idræt i løbet af ugen.

Evt madkasse og drikkedunk hvis du bruger det i skolen

Evt personlig medicin. Husk at aftale nærmere med en leder hvis du medbringer medicin.

Toiletsager: Tandbørste, tandpasta, bodyshampo, hårshampoo, hårbørste/kam, evt hygiejnebind, håndklæde.

% spisegrej: Du behøver ikke at medbringe spisegrej. Vi bruger det service der er i hytten.

Telefon og eller tablet + oplader (husk at skrive navn på oplader)

 

Retningslinier vedr. Covid 19 og tilbagebetaling af deltagergebyr ved aflysning

Som tidligere skrevet er der er risiko for at arrangementet bliver aflyst pga. Covid 19.

Hvis vi godt kan afholde arrangementet vil der uden tvivl blive nogle ting vi skal forholde os til: f.eks. om deltagerne skal testes i løbet af ugen. Dette melder vi yderligere ud om når vi kommer på den anden side af nytår og kan se hvordan epidemien udvikler sig.

Hvis man har nået at tilmelde sig og betale deltagergebyret på de 200 kr. vil deltagergebyret blive tilbagebetalt hvis vi efterfølgende aflyser.