Indkaldelse til ordinært kredsmøde i kreds 2, søndag den 15. marts 2020
Mødet afholdes i Plexus, Idom-Råsted, Idomlundvej 23A, 7500 Holstebro
Indskrivning fra kl. 09.00
Mødet starter kl. 10.00
Pris for deltagelse: 175,-
Dagsorden iflg. vedtægterne.
Dagsorden:
1. Valg af dirigent.
2. Beretning om kredsens virksomhed.
3. Orientering om kredsens økonomiske forbrug.
4. Orientering om hovedbestyrelsens arbejde.
5. Valg af hovedbestyrelsesmedlem & Suppleant
6. Valg af kredsformand. (vælges for en 2-årig periode).
7. Valg af fagkoordinatorer.
8. Valg af repræsentantskabsmedlemmer.
9. Indkomne forslag.
10.Formandsvalg – præsentation af de to kandidater.
- Jesper Lindgaard, Haderslev
- Claus Lind Christensen, Vejle
11. Eventuelt.
Kredsmødet har den øverste myndighed i kredsens anliggender.
Kredsmødet er sammensat af:
1. Kredsbestyrelsen
2. Formændene for Jægerrådene
3. Fagkoordinatorerne
4. Fra hver forening én repræsentant for hver påbegyndt 50 medlemmer
Kredsmødet er beslutningsdygtigt, uanset antallet af fremmødte repræsentanter. Hver repræsentant har én stemme. Der kan ikke stemmes ved fuldmagt.
Det er muligt at tilmelde deltagere ud over de stemmeberettiget hvis de er medlem af en forening under Danmarks Jægerforbund, dog uden stemme- og taleret.
Tilmelding og betaling:
Med baggrund i at DJ har måttet udsætte en afsluttende test af ny tilmeldingsprocedure til kredsmøderne til først i det nye år, vil retningslinjer for tilmelding til kredsmødet tilgå de enkelte Jægerråd i forbindelse med de kommende årsmøder, samt lagt ud på kredsens hjemmeside og fordelt på mail til de enkelte foreninger gennem Jægerrådene.
Tilmelding til Arrangementet, incl bespisning foretages her.
Tilmelding af semmeberettigede skal foretages af formand eller kasserer i tillidsmandsnet.
Mandater i henholdt til beskrivelse ovenfor.
Mvh.
Kredsbestyrelsen,.